Ιστιαία: Απέσυρε την υποψηφιότητα του για δήμαρχος ο Χριστοφής Ζάχος! | EviaZoom.gr - Εύβοια News
10 ΧΡΟΝΙΑ EVIAZOOM
ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΟΚΑΝΗΣ - EVIAZOOM.GR
 

Ιστιαία: Απέσυρε την υποψηφιότητα του για δήμαρχος ο Χριστοφής Ζάχος!

"Αναγκάζομαι να αποσύρω την υποψηφιότητα μου, γιατί οι αρχές μου δεν το επιτρέπουν να συμβάλλω στην εξαγορά συνειδήσεων, δεν μπορώ να συμμετάσχω στην διαφθορά και την απαξίωση θεσμών."
Με μία λιτή ανακοίνωση, ο δήμαρχος Ιστιαίας - Αιδηψού Χριστοφής Ζάχος δηλώνει ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος...

Η ανακοίνωση του είναι η ακόλουθη:
"Αγαπητοί Συμπολίτες, Δημότες και Δημότισσες.
Η αγάπη μου για τον τόπο μου με οδήγησε να ασχοληθώ με τα κοινά από το 1990. Ξεκίνησα από κοινοτικός σύμβουλος στην πρώην Κοινότητα Αρτεμισίου, αργότερα ως Πρόεδρος Κοινότητας Αρτεμισίου στην συνέχεια ως Δήμαρχος Αρτεμισίου και τέλος Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Ιστιαίας Αιδηψού. Στην πολιτική μου πορεία στην τοπική Αυτοδιοίκηση πορεύτηκα με σύνεση, σεμνότητα και δικαιοσύνη.

Πορεύτηκα με αυτές τις ηθικές αρχές που έμαθα από την οικογένεια μου και τους δασκάλους μου. Όταν η ηθική δεν πρυτανεύει στους εκπροσώπους του λαού μας, στην Δημόσια Ζωή, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στο Κοινοβούλιο τότε αυτοί γίνονται λαϊκιστές, το ψέμα κυριαρχεί, η κλεψιά θεωρείται προνόμιο, η κοινωνία παρακμάζει και η δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται.
Δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα κάποιοι εκ των υποψηφίων καλλιέργησαν ένα κλίμα συνδιαλλαγής διαφόρων τύπων.
Ένα κλίμα διαπλοκής, που δεν θα μπορούσα ποτέ να διανοηθώ ότι υπάρχει εν έτη 2014. Νιώθω απογοητευμένος από ανθρώπους που στήριξα και τους ανέδειξα.

Αγαπητοί Συμπολίτες μου, αναγκάζομαι να αποσύρω την υποψηφιότητα μου γιατί οι αρχές μου δεν το επιτρέπουν να συμβάλλω στην εξαγορά συνειδήσεων, δεν μπορώ να συμμετάσχω στην διαφθορά και την απαξίωση θεσμών.
Δυστυχώς οι ηθικές αρχές δεν κατοχυρώνονται ούτε δυστυχώς εφαρμόζονται με την νομοθεσία.
Η ηθική είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και η πολιτική ηθική είναι υποχρέωση που αναλαμβάνεται προσωπικά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου σ΄ όλους όσους με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ τους Δημότες/σσες του πρώην Δήμου Αρτεμισίου και γενικότερα όλους τους Δημότες/σσες του Δήμου Ιστιαίας Αιδηψού.

Σας ευχαριστώ όλους."

Βίντεο - Ρεπορτάζ







Δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ GOOGLE

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ EMEDIA